Tag Archives: RT

REPORT: How Homocon Matt Drudge Became A Pipeline For Russian State News Outlets And Propaganda

Media Matters today published an extensive examination of homocon Matt Drudge’s affinity for Russian state news outlets and propaganda. An excerpt: Drudge has for years used his site as a web traffic pipeline for Russian propaganda sites, directing his massive audience to nearly 400 stories from RT.com and fellow Russian-government-run English-language news sites SputnikNews.com and TASS.com since the beginning of ...

Read More »